Web stranicama do novih klijenata

Jedna od glavnih djelatnosti naše tvrtke je izrada web stranica i web trgovine. Stoga smo već 16 godina fokusirani na stalno educiranje i praćenje trendova u njihovoj izradi. Naše najveće zadovoljstvo i motivacija da budemo još bolji dolazi upravo od zadovoljnih korisnika.

Ovog ljeta samo surađivali s Dankom Baranašić Strnad, vlasnicom Centra zdravlja i ljepote S-life. Odlučili smo porazgovarali s njom oko početnih očekivanja, tijeku izrade i zadovoljstvu realizacijom projekta izrade web stranice. Evo kako je tekao naš razgovor:

 

Na tržištu postoji mnogo agencija i tvrtki koje se bave izradom web stranica. Koji je glavni faktor koji je utjecao da odaberete našu ponudu?

Najveći nedostatak web stranica centra S-life prethodnih godina bio je taj što nisam mogla samostalno dodavati i mijenjati sadržaj na web stranicama, a vaša ponuda mi je upravo to omogućila.

Naišla sam na vaš članak o miniWEB stranicama na Facebooku. Kako i sama često oglašavam usluge centra na Facebook-u , a koji mi je ove godine bio zatrpan upitima klijenata o uslugama, shvatila sam da je krajnje vrijeme za novu web stranicu.

U vašem objavljenom članku o miniWEB stranicama najprije me privukla pristupačna cijena, a kada sam uočila da i bez znanja programiranja mogu jednostavno upravljati sadržajem svojih web stranica nisam se više dvoumila i odlučila sam se za miniWEB iz vaše ponude.

 

Koja su bila Vaša početna očekivanja?

Nakon našeg inicijalnog sastanka shvatila sam da će izrada web stranice zahtijevati i dobar dio mojeg angažmana. Što više i zbog želje da svojim klijentima kroz web stranicu omogućim relevantne informacije o svakoj usluzi i proizvodu.

Također ste mi skrenuli pažnju i na to koliko je važno opremiti web stranice dobrim sadržajem, te kako je on ključan da klijenti dođu upravo na stranicu centra S-life. Sad znam da u pozadini svake dobre web stranice stoji tim stručnjaka, ali i angažman vlasnika.

 

Jeste li zadovoljni s rokom izvedbe i cjelokupnom realizacijom projekta?

Centar S-life svojom ponudom usluga i proizvoda sve više promiče ideju o životu u skladu s prirodom, a i prostor je uređen u zemljanim tonovima. Stoga sam znala da želim zadržati isti vizualni identitet i na web stranici.

Izgled web stranica centra S-life mogla sam zamisliti u jednom od ponuđenih predloška miniWEB-a. Nakon što sam odabrala predložak i dostavila sadržaja u digitalnom obliku, kroz nekih tjedan dana sadržaj je bio dostupan na web stranicama.

Na vaš prijedlog odradila sam i fotografiranje usluga iz ponude centra S-life. Smatram da je to bila jako dobra odluka koja je upotpunila tekstualni sadržaj privlačnim fotografijama i dodatno približila usluge posjetiocima web stranice.

 

Što se u Vašem centru promijenilo od završetka projekta izrade web stranica?

Svakako sam rasteretila svoj Facebook inbox upitima o uslugama, cijenama i radnom vremenu. Što mi ostavlja više vremena za odrađivanje drugih obaveza.

Uz to vidim da su klijenti sve više informirani o našim uslugama prije samog dolaska u centar, a što nam s druge strane olakšava pružanje usluge upravo prema njihovim željama i potrebama.

Svakako se investicija u web stranicu isplatila jer već u samim počecima uočavamo njezine potencijale i dobrobiti.

 

MiniWEB stranice centra S-life možete pregledati na njegovoj web adresi ili jednostavno prelistati galeriju u nastavku.