SoftPOS je fiskalna kasa namijenjena ugostiteljima, trgovinama i drugim djelatnostima maloprodaje, te obnaša funkcije PC kase s uključenom fiskalnom kasom. U sebi sadrži modul maloprodaje, skladišnog poslovanja i matičnih evidencija.
Program SoftPOS je namijenjen automatizaciji prodajnih mjesta u maloprodajnim objektima. Riječ je o dva odvojena proizvoda, te ovisno o namjeni koristi se ili aplikacija za ugostiteljstvo ili aplikacija za maloprodaju.
Do podataka je uvijek moguće pristupiti i sa udaljene lokacije (jedini preduvjet je pristup internetu). Takav pristup daje veliku fleksibilnost vlasniku, te stalan uvid u poslovanje.
U toku izdavanja robe i pružanja usluga (kreiranja računa), artikl koji ulazi na račun se definira pomoću bar-kod čitača ili s tipkovnice, pri čemu je svaki artikl moguće 'pozvati' na više načina (bar-kod oznaka, ID broja ili naziva).
Program se može izvršavati na pojedinačnim računalima ili u mreži. Ukoliko je instalacija na jednom računalu, tada se i modul kase i modul administracije instaliraju na to jedno računalo. Ako postoje preduvjeti, te unutar mreže postoji posebno računalo u pozadini, na njega se tada instalira administracijski dio (back-office dio) s kojeg se u svakom trenutku mogu raditi izvješća i administrirati podaci (artikli, normativi, dobavljači, ...).
Program se sastoji od sljedećih modula :
Spomenuti moduli omogućuju praćenje i provedbu cjelokupnog poslovanja poduzeća:
arhiviranje računa s mogućnošću pretraživanja i grupiranja na više načina
Kreiranjem i provedbom računa stanje na skladištu se automatski ažurira te na taj način možete u svakom trenutku vidjeti raspoloživu količinu proizvoda i da li postoji potreba za naručivanjem nove robe (minimalna količina na skladištu).
Cijene i uvjeti plaćanja:
Cijena za jedno računalo iznosi 3.400,00 Kn (bez PDV-a) u što je uključena licenca i instalacija sustava te obuka korisnika. Ukoliko instalaciju nije moguće odraditi daljinski putem interneta, ovisno o lokaciji, na cijenu se dodaju stvarni režijski troškovi.
Licenca za svako sljedeće radno mjesto, na istoj lokaciji, plaća se dodatnih 30% od osnovne cijene.
Obuka:
Dodatna obuka korisnika može se dogovoriti po potrebi naknadno.
Održavanje:
Za sve korisnike, sve nadogradnje unutar iste verzije programa se slobodno preuzimaju s naših internet stranica.
Svaki korisnik može sklopiti ugovor o održavanju (uz mjesečni anuitet) ili se održavanje naplaćuje po pozivu. Korisnici s ugovorom o održavanju imaju garantirano kratko vrijeme reakcije u rješavanju problema.