Izgradnjom kvalitetnog odnosa s klijentima do veće prodaje

Sigurno ste se barem jedanput nalazili u situaciji kada ste bili maksimalno zadovoljni pruženom uslugom ili proizvodom neke tvrtke…

Bilo to zbog same usluge ili proizvoda, dodatne vrijednosti ili ljubaznog osoblja s kojim ste se susreli. Zadovoljan ste klijent koji se stalno vraća po željenu uslugu ili proizvod.

Svakim ponovnim dolaskom ili kupnjom gradite odnos i dajete povjerenje tvrtki koja Vam pruža uslugu ili proizvod.

S druge strane tvrtka mora prepoznati i shvatiti važnost takvih klijenata, zadržati ih i izgraditi kvalitetan odnos jer:

  • zadržavanje postojećeg klijenta stoji 4-­5 puta manje nego osvajanje novog,
  • zadovoljni klijenti su spremni platiti više za proizvode/usluge,
  • svaki zadovoljan klijent će reći barem petorici drugih ljudi o dobrom proizvodu/usluzi.

Tvrtke koje su spoznale važnost zadržavanja i izgradnje kvalitetnog odnosa s klijentima, prepoznale su i važnost upotrebe CRM aplikacije.

 

Zašto baš CRM aplikacija?

Prvenstveno zbog olakšane pohrane, pretraživanja i uređivanja podataka te mogućnosti upravljanja odnosima s postojećim i potencijalnim klijentima.

 

1. Pohrana podataka

Jednom kreirana baza podataka o klijentima omogućava jednostavno ažuriranje, segmentiranje i analiziranje podataka o klijentima te je u svakom trenutku spremna za korištenje i ostvarivanje planiranih ciljeva.

 

2. Pretraživanje podataka

Potraga za podacima o klijentima na zaslonu računala, mobitela, rokovnika ili registratora prestaje. Također i pokušaji prisjećanja gdje su pohranjeni podaci kreirani prije samo nekoliko tjedana.

U CRM aplikaciji svi podaci smješteni su na jednom mjestu, pa je njihovo pretraživanje lako, jednostavno i pritom štedi vrijeme.

 

3. Uređivanje podataka

Ažurnim evidentiranjem i međusobnim povezivanjem aktivnosti kao što su telefonski pozivi, komunikacija mailom, događaji, izrada ponude za klijenta i različite duge aktivnosti omogućavaju dostupnost cjelokupne slike o klijentu i trenutne situacije poduzetih aktivnosti i obaveza.

 

4. Dostupnost

Još jedna važna prednost online CRM sustava je njegova dostupnost. Pristup podacima s bilo koje lokacije i bilo kojeg računala. Podacima se može pristupiti i od kuće, s terena, službenog putovanja, inozemstva i sl.

 

5. Implementacija CRM-­a

Prilikom implementacije programskog rješenja javlja se nekoliko mogućnosti, a to su da li kupiti, razviti ili unajmiti rješenje.

Teško je reći koja je mogućnost najbolja. Neki od kriterija prema kojima se donosi odluka su koliko je tvrtka velika, koliko je razvijena, kakav kadar ima, a uostalom i kakvim financijama raspolaže.

Sve navedene mogućnosti implementacije: kupnja, razvoj ili najam imaju prednosti i nedostatke koje treba odvagnuti.

 

Neki od većih internacionalnih CRM sustava na tržištu su zasigurno Oracle, SAP i Salesforce, a među domaćim rješenjima ističe se softCRM.

Zbog specifičnosti svakog tržišta, brže reakcije na zahtjeve korisnika i prilagođenosti lokalnom zakonodavstvu praksa je pokazala da je najbolje koristiti domaća etablirana rješenja.

Ako još nemate CRM aplikaciju, a želite pridobiti nove klijente te zadržati postojeće i s njima izgraditi bolje odnose, pravo je vrijeme da isprobate 30 dnevnu besplatnu verziju softCRM aplikacije domaće tvrtke Softwise. Dok sve dodatne informacije i savjete možete potražiti slanjem upita na maila: podrska@soft­crm.net.