Zašto šest mjeseci života trošimo na čekanje u redu?

Većina čekaonica i redova čekanja funkcionira na dobro poznatoj metodi FIFO, koja podrazumijeva da klijent koji prvi dolazi bude i prvi uslužen.

Navedeni način rada i usluživanja klijenata je besprijekoran do trenutka kad se u redu čekanja nalaze dva do tri klijenta. Duži redovi čekanja sa sobom donose gužvu, nervozu, nesuglasice i nezadovoljstvo klijenata koji čekaju na uslugu.

Najčešće klijenti ni ne pomišljaju da ulaze u red čekanja za uslugu, ako procjene da je vrijeme čekanja predugo. Iz istog razloga mnogi klijenti u nekom trenutku jednostavno odluče napustiti red čekanja i prije nego što su usluženi.

Unatoč navedenim razlozima, istraživanja su pokazala da otprilike šest mjeseci života trošimo čekajući na redu, godišnje su to tri dana čekanja u redu za stvari.

Navedena statistika svakako ne ide u prilog subjektima koji imaju redove čekanja. Činjenica je i da su današnji klijenti zbog velike ponude na tržištu usluga postali sve zahtjevniji.

Ubrzani tempo života još je jedan razloga zašto bi se trebalo skratiti vrijeme koje trošimo na čekanje u dugim redovima. U tom slučaju brzom razvoju tehnologija možemo zahvaliti što se svakim danom razvija sve više inovativnih rješenja.

Zbog toga smo razvili rješenje Redomat koje odlično funkcionira kod rješavanja problema dugih redova čekanja. Primjena Redomata je višestruka, a pritom jedna primjena ne isključuje drugu:

 

 

Skeniranje QR koda

 

Klijenti mogu skenirati QR kod poslovnog subjekta i uzeti virtualni broj za red čekanja putem svojih pametnih telefona. Na ažurnom virtualnom listiću mogu pratiti promjene u redu čekanja od kuće, obližnjeg kafića te istovremeno na pametni telefon primati obavijesti o promjenama u redu čekanja. Podaci se automatizmom ažuriraju kada se počinje obrađivati sljedeći listić.

 

 

Fizički ispis listića

 

Jedna od mogućnosti je i postavljanje info kioska za izdavanje fizičkih listića s rednim brojem u prostor poslovnog subjekta. Na ispisanom listiću se klijentu ispisuje informacija o redni broj i procijenjeno vrijeme dolaska na red. Uz osnovne informacije ispisuje se i QR kod, a koji omogućava dinamičko praćenje reda čekanja putem pametnog telefona s bilo koje lokacije.

 

 

Online naručivanje 

 

Redomat također omogućava da klijent unaprijed rezervira termin i obavi uslugu u dogovoreno vrijeme, neovisno o tome koliko je taj dan bilo prijava u red čekanja, skeniranjem QR koda ili ispisanih listića na lokaciji poslovnog subjekta.

Navedene mogućnosti Redomata ne mijenjaju pravila redova čekanja, ali nude dodatne vrijednosti kao što su smanjenje svakodnevnih gužvi, olakšani rad s klijentima, bolju organizaciju redova čekanja i zadovoljnije klijente.

 

Standardna rješenja koja već postoje na tržištu su skupa i zahtijevaju dugotrajnu implementaciju te time nisu pogodna za male čekaonice i poslovne subjekte. Kako bi olakšali rad takvih subjekata, naše rješenje Redomat nudi mogućnost najma programske i tehničke opreme.

 

Više detalja o online rješenju koje će zauvijek smanjiti gužve u redovima čekanja i povećati zadovoljstvo Vaših klijenata saznajte na web stranici Redomat, a sve novosti pratite na njegovoj Facebook stranici.